W związku z tym, iż Zarząd Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Gdańsku ogłosił III edycję konkursu pod nazwą: „USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU WOJEWÓDZTWA POMORSKIEGO”, Urząd Gminy w Łęczycach (jako jednostka samorządu terytorialnego) do dnia 30 marca 2012 roku planuje wystąpić z wnioskiem o udzielenie dofinansowania na realizację zadań, związanych z demontażem, zbieraniem, transportem oraz unieszkodliwianiem lub zabezpieczeniem odpadów zawierających azbest, znajdujących się na nieruchomościach, położonych terenie gminy Łęczyce.
DOFINANSOWANIE NIE OBEJMUJE KOSZTÓW POŁOŻENIA NOWEGO POKRYCIA DACHOWEGO!
Kwota dofinansowania z WFOŚiGW w Gdańsku może stanowić do 70% jego kosztów kwalifikowanych, natomiast pozostałą część tj. do 30% pokryje Gmina Łęczyce ze środków pochodzących z budżetu.
W związku z powyższym, Urząd Gminy w Łęczycach zwraca się z prośbą do wszystkich, którzy planują usunąć wyroby azbestowe ze swoich nieruchomości w roku 2012 i uzyskać na ten cel ww. dofinansowanie, o zgłaszanie się do tut. Urzędu, celem złożenia odpowiedniego wniosku, w nieprzekraczalnym terminie do 14 marca 2012 roku (pokój nr 10)
Z uwagi na ograniczoną ilość środków finansowych w budżecie Gminy, przeznaczonych na ten cel, o kwalifikacji decydować będzie kolejność składania wniosków (wnioski, które nie zostaną uwzględnione do dofinansowania w tej edycji konkursu, przejdą w pierwszej kolejności do następnej edycji).
Przed przystąpieniem do konkursu i złożeniem wniosku o dofinansowanie, prosimy zapoznać się szczegółowo z Regulaminem WFOŚiGW w Gdańsku, który przedstawiamy poniżej.